Notícies Fundación Arquia

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA 2018: PRÁCTICAS RELEVANTES

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Resumen del encuentro, fotos y videos

'PLAZA' propuesta ganadora del concurso de la arquitectura del VI Festival arquia/próxima

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Puedes ver el montaje de la arquitectua del VI Festival arquia/próxima 2018. El enriquecimiento del espacio como punto de diálogo.

Cicle: "Menos Arquitectura, más Ciudad" a arquia/filmoteca

29 OCTUBRE 2018 / FILMOTECA

V Congreso Internacional de Arquitectura organitzat per Fundación Arquitectura y Sociedad. Pamplona 13-14 de Juny 2018.

17 OCTUBRE 2018 - RECORRIDO ARQUITECTÓNICO Y ENCUENTROS EN MADRID

25 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Andreia García, Gonzalo Herrero Delicado y Pola Mora arquitectos relacionados con el pensamiento y crítica, participaron en el itinerario.

SI ESTAS PAREDES HABLASEN. Reforma para un centro de estética, gana el Premio arquia/próxima 2018

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Paloma Baquero y Juan Antonio Serrano, del estudio Serrano + Baquero de Granada, reciben el premio arquia/próxima 2018 dotado de 15.000 euros, en el marco del VI Festival arquia/próxima 2018.

BARTLEBOOTH. Plataforma de experimentos editoriales, gana el PREMIO ARQUIA/INNOVA

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Antonio Giráldez López, Pablo Ibáñez Ferrera y Begoña Hermida Castro, reciben el premio arquia/innova dotado de 3.000 euros en el marco del VI Foro arquia/próxima 2018

EL GUAPO D'EN NARCÍS, gana el Premio votación online concedido por los internautas

Intervención en la 62ª edición de Girona Temps de Flors

ASSIGNACIÓ DE LA IV BECA D'EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENEDORIA

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid per al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

ASSIGNACIÓ FINAL BEQUES PRÀCTIQUES PROFESSIONALS 2018

10 JULIO 2018 / BEQUES

S'ha realitzat l'adjudicació de 24 beques per dur a terme pràctiques professionals a estudis europeus d'arquitectura, d'1 beca per dur a terme pràctiques de gestió cultural a la Fundación Arquia, i de 2 beques per dur a terme pràctiques professionals a la Fundación Metrópoli.

L'adjudicació de les 3 beques per a la realització de pràctiques professionals a l'Administració pública està pendent de la signatura del conveni amb el Ministeri de Foment.

ASSIGNACIÓ DE LA BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓ

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca de Recerca, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, per al desenvolupament d'un projecte de recerca a la ciutat de Nova York.

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓ

Arquia Banca y Cruz Roja renuevan su colaboración

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

El programa contribuye a la reactivación laboral de los profesionales del ámbito de la arquitectura